søndag den 6. september 2009

Whiff of Joy # 46

Denne uges udfordring fra Whiff of Joy er en skitse fra Bev. Hun er fantastisk dygtig og laver de mest vidunderlige kort, så check gerne hendes blog, den er et besøg værd.




Jeg har brugt papirer fra My Minds Eye "Bloom & Grow". Kanterne er sværtet med Distress "Old Paper".
Motivet er "Shy Willow" som jeg har malet med Polychromos farveblyanter. I kanten har jeg trykt med swirvl fra Stempelglede's Grunge Collection.
Jeg har brugt Martha Stewart scallop border punch fra ScrapFactory som også har de små roser.




Teksten er en gammel clear stamp standset ud med Spellbinders Classic Scalloped Ovals og Classic Ovals. Bånd og pynt fra mit lager.


I må ha' en god søndag aften og tak fordi i kiggede forbi.



3 kommentarer:

Pia sagde ...

super nydeligt kort, dejlige farver og et kært motiv

Vicki sagde ...

Hiya Kirsten, I've just popped over to visit you from Paper Craft Planet and so glad I did, your blog is wonderful and your cards are absolutely gorgeous. I look forward to seeing more of your fab creations, xx vicki xx

Lene sagde ...

Så nydelige kort du lager!
Likte veldig godt grunge-stemplene langs kanten. Har stempelet selv, men ikke fått brukt det enda. Nå ble jeg inspirert!
Veldig flott blog du har også. Her kommer til å kikke innom ofte :-)